Teraconilla asiakastyytyväisyys ei ole vain lupaus – se on yrityksemme toiminnan ydin. Jokainen palaute on meille arvokas suunnannäyttäjä, joka ohjaa kehitystyötämme ja auttaa meitä vastaamaan entistä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin. Vuoden 2024 asiakastyytyväisyyskysely tarjosi laajasti näkemyksiä siitä, miksi Teracon koetaan luotettavana kumppanina – sekä missä voimme kehittyä entistäkin paremmiksi. Nyt käsittelemme näitä oivalluksia: missä olemme onnistuneet, mitkä arvot asiakkaillemme ovat tärkeimpiä ja mihin suuntaamme katseemme tulevaisuudessa.
Nyt entistä laajemmat Vuoden 2024 kyselyn tulokset vahvistavat Teraconin asemaa luotettavana ja ammattitaitoisena rakennesuunnittelun asiantuntijana. Asiakkaat arvostavat erityisesti suunnittelutyömme laatua, innovatiivisuutta ja kykyämme mukautua projektien vaatimuksiin joustavasti. Kiitos kaikille palautteen antajille – arvionne auttavat meitä kehittämään palveluitamme edelleen ja varmistamaan, että palvelumme taso pysyy korkeana vuodesta toiseen.
Asiakaspalautteen tärkeimmät teemat
Ammattitaito ja laatu
Teraconin asiantuntemus näkyy vahvasti asiakkaiden palautteessa. Olemme ansainneet mainetta luotettavana ja korkeatasoisena kumppanina, jonka ratkaisut kestävät niin aikaa kuin haastaviakin olosuhteita. Asiakkaamme kuvaavat Teraconia seuraavasti:
“Ratkaisujen kehittäjänä valovuosia muita kilpailijoita edellä. Teracon ei ole legioona konsultteja, vaan ryhmä ihmisiä, jotka kantavat vastuunsa ja paneutuvat projekteihin ja joustavat tarpeen tullen tilaajan toiveiden ja tarpeiden mukaisesti. Teräsrakennesuunnittelun terävintä kärkeä jo vuosikymmenten ajan.”
Toimitusvarmuus ja joustavuus
Asiakkaamme kiittävät Teraconia erityisesti toimitusvarmuudesta ja aikataulujen pitävyydestä. Ennakoiva työskentelytapamme mahdollistaa sujuvan projektinhallinnan, mikä helpottaa myös asiakkaidemme suunnittelua ja aikatauluja:
“Teraconin toimitusvarmuus on huippua, sovitut asiat pitävät ja tiedät, mitä saat.”
Innovatiivisuus ja yhteistyökyky
Teraconin vahvuuksiin kuuluu innovatiivisten ja kustannustehokkaiden ratkaisujen tarjoaminen, mikä on ollut tärkeä tekijä asiakkaidemme menestyksessä vaativissa projekteissa. Teraconin tiimi osaa nähdä kokonaisuuden ja varmistaa saumattoman yhteistyön projektin jokaisessa vaiheessa:
“Teracon osaa ajatella projektin kokonaisuutta asiakkaan näkökulmasta ja kehittää jatkuvasti uusia, toimivia ratkaisuja. Luotettava kumppani, jolla on selkeä suunta projektin tavoitteisiin.”
Pitkäaikaiset kumppanuudet
Teraconin asiakassuhteet ovat usein pitkäaikaisia, ja moni asiakkaamme kokee yrityksemme aidoksi kumppaniksi. Olemme sitoutuneita asiakkaidemme menestykseen ja mukautamme toimintaamme heidän tavoitteidensa tueksi:
“Luotettava kumppani, joka tekee mitä lupaa ja ottaa asiakkaan tarpeet huomioon kaikissa vaiheissa.”
Kehityskohteet ja jatkuva parantaminen
Kuuntelemme herkällä korvalla asiakkaittemme palautetta, joiden pohjalta haluamme panostaa yhä enemmän asiakaspalvelun laadun parantamiseen, viestinnän selkeyttämiseen sekä suunnitelmien laadukkuuteen ja toimitusvarmuuteen. Erityishuomiona kehitämme toimintamalleja, jotka tukevat koko suunnitteluprosessia – aina tuotantoon ja asennukseen saakka – sekä teemme jatkuvaa työtä valmistettavuuden huomioimiseksi ja pajaymmärryksen kehittämiseksi.
Suositteluhalukkuus ja NPS-tulos
Kyselyn tulokset osoittavat, että Teraconin asiakkaat ovat sitoutuneita ja tyytyväisiä: suurin osa asiakkaistamme suosittelisi Teraconia kollegoilleen ja yhteistyökumppaneilleen. Net Promoter Score -arvomme nousi 64 pisteeseen, mikä ylittää todella hyvän tuloksen rajan ja kertoo asiakaskokemuksen laadusta sekä asiakassuhteiden vahvuudesta.
Kiitämme asiakkaitamme lämpimästi luottamuksesta ja arvokkaasta palautteesta, joka auttaa meitä kehittymään edelleen ja pitämään Teraconin Suomen rakennesuunnittelun kärjessä. Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia menestyksekkäitä projekteja – yhdessä!
Kuinka tyytyväinen Teraconin toiminnassa olet seuraaviin asioihin?
- Arvosana (0-10)